top of page

נבט הנביט נבטוט במנבטה


יש לי חברת נפש, אקרא לה ע׳ לצורך הסיפור, ששוקלת ברצינות לנתק איתי קשר.

החברות החלה להסדק כשסרבתי להמשיך להיפגש איתה במסעדות פאסט-פוד מוארות מידיי מפלורסנטים בתקרות ומזרחנים בצלחות. ההדרדרות באמון שלה אלי עלתה דרגה, כשזנחתי את האוכל הקפוא ומעובד שבישלתי במיקרו והתחלתי לבשל. על אמת. כשהפסקתי לאכול גלוטן והתחלתי לקחת בתיק ציידה לדרך בדמות אגוזים, שקדים וגולדן-בריז, אז היא כבר התחילה לסנן אותי באלגנטיות ברורה.

ע׳ ואני בימים טובים

בוקר שישי אחד, קפצה במפתיע לקפה, וגילתה על השיש - מנבטה! מנבטה השם ישמור!! המחשבה שאני מנביטה נבטים בביתי, ממש פה במרכז העיר גמרה אותה. ואת היחסים שלנו. אני מכירה אותה כל-כך טוב, כך שאני יודעת שראתה אותי בעיני רוחה - לובשת שרוול (!!not) ומסתובבת יחפה באיזה מושב מרוחק ומתחילה ללטף את האדמה.

להנביט זה קלללל

בטרם הספקתי להגיד ״נבט הנביט נבטוט במנבטה״ ולהסביר לה את הנסיבות ואיך התגלגלתי לזה, ושזה באמת לא מה שהיא חושבת - היא כבר יצאה נסערת מביתי בתירוץ כלשהו.

אז ע׳, אם היית נותנת לי את ההזדמנות להסביר, זה מה שהייתי אומרת לך: ראשית, בחיי שלא אני יזמתי את זה. אבא שלי החמוד קנה לי מנבטה במתנה ולא כל כך הבנתי מה העניין, למה לטרוח, כשאפשר לקנות נבטים יפים שנולדו בסופר. במשך כמה שבועות, בהם הסתכלנו אחת על השניה כל בוקר, היא מהמדף ואני צמודה למכונת האספרסו, אזרתי אומץ וקראתי את ההוראות. אז אחרי שעוברים את מחסום ה״וואט-דה-פאק-מה-קשור-להנביט-עכשיו״ מגלים שזה כל-כך פשוט וכיף ובריא. 1. כולו לזרוק למים לכמה שעות עדשים / שעועית / מש וכזה, לסנן, לסגור את המכסה. 2. לקום בבוקר לשטוף אותם ולהתפעם איך גדלו כל-כך מהר, כנ״ל בבוקר הבא. סה-טו. בחיי!


ולמה אני מספרת את כל זה? כי היום בבוקר קמתי כולי בחרדה איך אעבור עוד יום באוגוסט עם 3 ילדים בחופש + 3 לקוחות שאני צריכה לשלוח להם חומרים עד מחר.

בעודי שוטפת את את הנבטוטים המשמחים שלי, הבנתי שלעבור את אוגוסט בתור עצמאית עם ילדים עצמאים חלקית, דומה להנבטת הנבטוטים שלי. סתומרת, אם אעבוד לפי אותם העקרונות של המנבטה אצליח: - פחות היסטריה ויותר אמונה - יותר סבלנות, לילדים + לעצמי - להעביר יום שלם בחום, ובערב לגלות שנהננו וצמחנו מזה - בחושך זה עובד הכי טוב - אז לזכור שאפשר לחזור לעבוד בלילות לתקופה. זה לא כזה נורא אם זה תחום בזמן (אחרי החגים - היוש).

מפלצת הנבטים המטורללת

קיצר, ע׳, אם אני מוצאת זמן להנביט נבטוטים באוגוסט, נכון את יכולה להאמין לי שזו התעסקות של דקות בודדות? אז מתי את באה לקפה? פולים אמיתיים. לא אנביט אותם נשבעת! אה, נכון, אחרי החגים.

🌱❤️🌼❤️🌱

 

את המנבטה הקסומה הזו ועוד כלים שווים מחימר, ניתן להשיג באתר "פשוט״ פה בלינק

bottom of page